Úklidové práce

04.12.2014 13:09

Proč byste měli používat komerční úklidovou službu?

Majitelé firem mají možnost provádět čištění a úklid budov, nebo si pronajmout komerční úklidovou společnost, což ovšem netušíte, tato možnost skýtá mnoho výhod. Hodně lidí si neuvědomuje, že s úklidem je spojeno i hodně čiností, které pro Vás poskytne pouze úklidová společnost nebo specializovaný pracovník úklidu.

Úklidy Praha

Je zde několik klíčových věcí, podle kterých lze vybírat úklidovou službu. V první řadě je třeba vědět, že je třeba žádat referenci služeb. Jejich zkušenosti lze odhadnout podle toho, jak dlouho se pohybují na trhu poskytování úklidových služeb. Důležité je, zda-li mají zkušenosti s úklidem společností vašeho typu. (je něco jiného uklízet velkou montážní halu, malou domácnost, nebo kancelář). Pokud nevíte jak získat reference na tuto společnost, zkuste si ji zadat do google a uvidíte, nebo zkontaktujte jejich klienty a ověřte si jejich reference.

Výhody pronájmu komerční úklidové společnosti

Neoddiskutovatelnou výhodou jsou krásné a vonící prostory vašeho podniku. Já osobně jsem si pronajal společnost úklid Pechoč, která u nás provedla perfektní mytí oken a čištění koberců. S jejich prací jsem byl nadmíru spokojený. Navíc mi byla nabídnuta sleva na budoucí služby jako je mytí žaluzií, vytírání podlahy a generální úklidy. Společnost jsem si pronajal vícekrát a nyní k nám pravidelně dochází. Nyní u nás vynášejí koše, čistí a dezinfikují toalety. Množství prachu u nás v kancelářích rapidně pokleslo. Stejně tak vyčistila všechna okna, zrcadla a lesklé povrchy.

Obchodní úklidová firma Úklid Praha - Pechoč má zkušenosti se všemi typy komerčních budov. Uklízí  kostely, kancelářské budovy, fitness centra, školy, restaurace, autoservisy, autoprodejny, kanceláře zdravotní péče, obchody a všechny typy komerčních budov, stejně tak domácností. Po jejich objednání můžu říct, že jsem konečně spokoejný se stavem budovy mé firmy i domácnosti.